Nimma 2011.07.12. 10:17

Klikker.!

 Tegnap vettem Nikenak egy klikkert.Kezdetnek gondoltam,hűű,de jó lesz.Aztán átmentem hozzá,megnyomtam,és már menekült is.:O.Egyszerűen nem igazán értettem.Hátjó,folytattam labdával a kezemben,de amikor hívtam magamhoz már nagyon  meghúzta magát.Először hozzám se jött.Aztán elvittem gyorsan egyet sétálni,és irány agilityzni.Az autóban szépen feküdt,semmi gond nem volt.Amikor megkezdődött az agility,na akkor amikor menni kellett volna a szlalomhoz,már menekült is.:/.Hátjó,addig mentek a többiek.Másodszorra jött hát a szlalom,és szinte hibátlanul megcsinálta.:D.Jött az ugratás,na annyi kellett neki,elengedtem,már futott.Jó,félre mentünk megint,kicsit lelocsoltam a bundáját.Másodszorra ezt is gyönyörűen megcsinálta.Jött a kúszó.Azt egyszrüen én nem értem,de elsőre megcsinálta.:DD.Úgy látszik tetszik neki.:)).Jó,vége lett az edzésnek.Mentünk hazafele.Otthon még próbálgattam a klikkert,de egyfolytában elrohant.Addig mutogattam neki,és dicsértem,mire amikor hívtam,és kértem tőle valamit már csinálta.Talán mégsem olyan rémisztő mint azt hitte.:DD

A bejegyzés trackback címe:

https://nimmanike.blog.hu/api/trackback/id/tr633059872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása