Nimma 2012.01.26. 21:56

Barkács sarok.!

Sziasztok.!

Egy kicsit alkottam,és ezeket megosztom veletek.: )

 

Csináltam egy fonott,anyagból készült huza-vonás játékot.: )

huzavona.7.jpg

huzavona.jpg

huzavona.6.jpg

huzavona.2.jpg

huzavona.4.jpg

huzavona.3.jpg

huzavona.5.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...és egy régebbi bejegyzésben is említett,úgyszint "huza-vona" játékot

is csináltam...na,ilyen.

huziga.jpg

huziga.2.jpg

huziga.3.jpg

huziga.4.jpg

huziga.5.jpg

huziga.6.jpg

huziga.7.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...és elhatároztam magam,hogy nem veszek Nikenak,hanem gyártok,egy régi 

álmomat.A pontos áruházi elnevezését,nem tudom,de én csak "hurkának" nevezem.: ))

 

hurka.jpg

hurka.2.jpg

hurka.3.jpg

hurka.4.jpg

hurka.5.jpg

hurka.6.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hármas.!: ))

hármas.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igen,csakhogy ezeket valahova tenni is kell.Erre csináltam egy 

táskát.Kicsit tépett,kicsit szabott,de alkalomnak megfelel,és
hadd ne felejtsem el,én még csak nagyon de nagyon kezdő vagyok.: ))

táska..jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...és egy kis masni.A varrások eltakarására.: ))

táska.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Magamnak,pedig egy fonott hajpántot gyártottam.: ))

hajráf.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Evvel búcsúzom.További szép időtöltést.!: ))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nimmanike.blog.hu/api/trackback/id/tr493618778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása